Fethiye-Kekova-Fethiye Turu
1. gün
Sabah saat 11:30 da tekneye biniş. Hoşgeldiniz ve tanışma kokteyli. Fethiye Yat Limanı'ndan çıkıldıktan sonra Karacaören Koyu ve Karacaören Adası civarında öğlen yemeği. Buradan Aziz Nikolas Adası'nda geçip, isteyenlerin eski yerleşimlerin arasında gezebileceği isteyenlerin ise yüzebileceği harika bir yere geliyoruz. Su sporlarının yaygın olduğu bu bölgede beş çayı, akşam yemeği ve gecelemeyi yapıyoruz.
2. gün
Sabaha karşı hareket - Fırnaz Koyu / Kalkan da kahvaltı - Hidayet Koyu'nda yüzme molası. Antik Çağ’da adı Antipellos olan Kaş'ın yat limanında öğle yemeğimizi yiyoruz. Çarşı içinde kısa bir öğle yürüyüşünün ardından Kekova Bölgesi'nin sakin koyu Sıçak Koyu'na hareket ediyoruz. Kıyının yukarısında Aperlai Antik Kenti vardır. Bölgenin en etkileyici yerlerinden Akvaryum Koyu'nu geçip, uygun yerde yüzme molası ve çay saatini Kekova'ya gelmeyi karşılıyoruz. Akşam yemeği ve geceleme burada.
3. gün
Sabah kısa bir yolculuktan sonra Akvaryum Koyu'nda kahvaltıyı yapıp , turkuaz denizde soluğu alıyoruz. Tekneden etkileyici ve şaşırtıcı güzelliği ile önce Batık Şehir Kekova, ardından ise Simena’da (Kale Köyü) demir atıyoruz. Simena Kalesi'nde öğle yemeği ve kaleye gezinti unutulmaz anılarımız oluşturacak. Korsan Mağarası'nda yüzme molası, Gökkaya Koyu'nda su sporları, denize girme, akşam yemeği turun ve günün en güzel anılarını oluşturmakta.
4. gün
Kısa bir yolculuktan sonra Andriake Limanı'nda kahvaltı , yüzme molası. İsteyen Konuklarımız için Demre Noel Baba ile Myra Antik Kentini gezme için karaya çıkabilirler. Akşam yemeği ve geceleme Andriake Limanı’nda.
5. gün
Demre Yat Limanı'nın olduğu Çayağzı bölgesinden çıkıldıktan sonra Korsan Mağarası'nda yüzme molası ve öğle yemeği. Buradan bölgenin ve turun en güzel noktası Gökkaya koyunda bulunan adalar arasında yüzme, su sporları ve beş çayı molası. Akşam yemeği de burada ama sadece yat yolcularının gidebilecekleri Disko Smugglers Inn'de eğlence bizi bekliyor. Demirleyip geceliyoruz.
6. gün
Sabah kısa bir yolculuktan sonra Akvaryum Koyu'nda kahvaltıyı yapıp , turkuaz denizde soluğu alıyoruz. Zorla çıktığımız tekneden etkileyici ve şaşırtıcı güzelliği ile önce Batık Şehir Kekova , ardından ise Simena (Kale Köyü'nde) da demir atıyoruz. Simena Kalesi'nde öğle yemeği ve kaleye gezinti unutulmaz anılarımız oluşturacak. Akvaryum Koyu'nda kahvaltı, denize girme - Batık şehir Kekova - Simena Kalesi'nde öğle yemeği ve kaleye gezinti. Zamana bağlı olarak Kaş'da kısa bir mola ve elimizi Kalkan'a uzatıyoruz. Kalkan/Fırnaz Koyu'nda yüzme molası ve yıldızların altında akşam yemeği. Gecelemeyi uygun bir koyda yapıyoruz.
7. gün
Sabah çok erken hareket edip ve kahvaltıyı Kelebekler Vadisi'nde yapıyoruz. Yüzme molasında suya girenleri ikna edip, Ölüdeniz ve Aziz Nicolas Adası'nın olduğu yere geliyoruz. Buraya daha önce niye gelmedik diyenleri duyuyoruz. Burası, yani Aziz Nikolas Adası'nda geçip, isteyenlerin eski yerleşimlerin arasında gezebileceği isteyenlerin ise yüzebileceği harika bir yere geliyoruz. Su sporlarının yaygın olduğu bu bölgede beş çayı, akşam yemeği ve gecelemeyi yapıyoruz.
8. gün
Sabah çok erken Fethiye Limanı'na gelip 08.30 gibi kahvaltımızı yapıp teknemize, kaptan ve mürettebatımıza hoşçakal diyor ve güzel anılarla ayrılıyoruz.